lauantai 27. heinäkuuta 2013

Ratkaisuja ratkaisujen perään...

Tähän lopputulokseen olen nyt päätynyt, ajattelen itseäni ja varsinkin Mania..Mani vaihtaa omistajaa tulevana maanantaina tai keskiviikkona ja vaihdossa mulle tulee uusi hevonen. En ala tarkempia syitä blogissa kertomaan, mutta tiedän tämän olevan oikea ratkaisu. Joku voi ajatella kuitenkin että miksi otin projektin, en muka pärjännyt sen kanssa, olen hevosen kierrätäjä. Te saatte olla mitä mieltä vain, mutta mä vain tiedän tähän syyn, joka jää vain lähipiirin tietoon, jos sitäkään... 
Ei tämä helppoa tule olemaan luopua tärkeestä luontokappaleesta joka opetti mulle paljon ja antoi paljon ja mä myöskin sille. Nyt tässä kohtaa on vain aika irroittaa ja jättää hyvästit Manille :( Onnea uuteen paikkaasi ! Multa löytyy sydämmessä sulle paikka aina !



Tästä syystä blogi tulee muuttumaan vain pikkasen, hevosaiheessa pysytään ja jatkan kertomista normaalisti.. Blogin nimi muuttuu ja esittelen uuden hevoseni tänne, ja uusi banneri tulee, jossain välissä :) 



By: Niki






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti